Υπερτροφές και τα ωφέλη

Υπερτροφές και τα ωφέλη

Εχω την τύχη να έχω κουμπάρα την Μίνα, η οποία δουλεύει στην οικογενειακή επιχείρηση του ἀντρα της (Αβράμογλου) που ασχολείτε με μπαχαρικά, υπερτροφές, βιταμίνες, αιθέρια έλαια και αλλα πολλἀ εδω στην όμορφη Θεσσαλονίκη! Μου έδωσε λοιπόν μια σακούλα με μια μίξη υπερτροφών για να συνοδεύω το πρωινό μου. Μια μίξη που υπόσχεται τόνωση, ενέργεια, θωράκιση της υγείας μου και πολλά άλλα. Ενα θα σας πω. Η ζωή μου έχει αλλάξει με αυτή την διατροφική συμπλήρωση. Ενημερωθέιτε και εσείς για τα οφέλη των παρακάτω υπερτροφών και προσθέστε τα στην καθημερινότητα σας.

Αρώνια

Με πέντε φορές μεγαλύτερη ποσότητα πολυφαινολών από το σραφύλι, βιταμίνες A, B1, B2, B3, B6, B9, E, K, P και ιχνοστοιχεία, οι καρποί της Aronia είναι θεωρούνται μια από τις πιο δημοφιλής υπετροφές στον κόσμο.
Ισχυρά αντιοξειδωτικά, περιέχουν ανθοκυανίνες, πολυφαινόλες, βιοφλαβονόλες, ταννίνες, ισταμίνες, σεροτονίνες και χρησιμοποιούνται στην πρόληψη των καρδιοπαθειών, την παραγωγή καλής χοληστερόλης, κατά του διαβήτη, των ιών και των μικροβίων, των νευρολογικών διαταραχών, της υπέρτασης, της χοληστερίνης, των φλεγμονών του ουροποιητικού συστήματος, την αναζωογόνηση και τη βελτίωση της μνήμης.

Κράνμπερι

Tα αντιοξειδωτικά! Το πιο γνωστό ίσως όφελος που απορρέει από την κατανάλωση των cranberries είναι η πρόληψη των λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος. Πιο συγκεκριμένα, έχει αποδειχθεί πως τα cranberries παρεμποδίζουν την προσκόλληση των βακτηρίων στα τοιχώματα της ουροποιητικής οδού. Εκτός από τη βιταμίνη C, τα cranberries είναι γνωστά για την υψηλή τους περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά φυτοχημικά. Είναι ιδιαίτερα πλούσια σε τανίνες (προανθοκυανιδίνες), φλαβονοειδή, φλαβονόλες, ελαγικό οξύ, χλωρογενικό οξύ, κερκετίνη, μυρισετίνη και άλλα, ενώ εξουδετερώνουν τις ιδιαίτερα επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες. Όσον αφορά στη γενικότερη αντιβακτηριδιακή τους δράση, τα cranberries προστατεύουν από το σχηματισμό της οδοντικής πλάκας και συμβάλλουν στην εκρίζωση του.

Κολοκυθόσπορο

Ο κολοκυθόσπορος περιέχει βιταμίνες Α, Β (φυλλικό οξύ), C, Ε, Κ, ψευδάργυρο, χαλκό, σίδηρο, μαγγάνιο, μαγνήσιο, σελήνιο και φώσφορο. Ακόμα περιέχει λιπαρά οξέα και κυρίως λινολεϊκό οξύ και φυτοστερόλες. Επιδρά καταπραϋντικά σε προβλήματα του προστάτη, ενώ εξομαλύνουν τη λειτουργία του ουροποιητικού συστήματος λόγω των υψηλών ποσοστών λινολεϊκού οξέος και φυτοστερόλης.

Ηλιόσπορος

Περιέχουν υψηλής ποιότητας και καλά λίπη, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και απαραίτητες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που βοηθούν πολύ στη συγκέντρωση.
Είναι, επίσης, πλούσιοι σε φυλλικό οξύ, που είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση υγιών ερυθρών αιμοσφαιρίων, αντοχή των οστών και τέλεια δραστηριότητα του εγκεφάλου.

Ακαϊ μπέρι

Το μικρό αυτό φρούτο είναι εξαιρετικά πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, αμινοξέα, ωμέγα 3 & 6, λιπαρά οξέα, βιταμίνες A, C, D, E, B1, B2, B3, B6 & B12, μέταλλα, ανθοκυάνες, φυτικές ίνες και στερόλες. Επίσης, περιέχει υψηλά επίπεδα σιδήρου, ασβεστίου και υδατανθράκων, θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού. Το μούρο Acai περιέχει 16 αντιοξειδωτικά, πολλά περισσότερα από όσα τα σταφύλια. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, αποτρέπει τις βλάβες των κυττάρων, συμβάλλει θετικά στη σεξουαλική απόδοση, βελτιώνει την όραση, ενισχύει τον μεταβολισμό, προστατεύει το καρδιαγγειακό σύστημα, μειώνει τη χοληστερίνη, σταθεροποιεί το ζάχαρο, βοηθά στην καταπολέμηση των φλεγμονών και της αρθρίτιδας. Είναι δημοφιλές αδυνατιστικό, αφού τα αντιοξειδωτικά που περιέχει καταπολεμούν τις τοξίνες, ενεργοποιούν το μεταβολισμό και συμβάλλουν με φυσικό τρόπο στην απώλεια βάρους

Σπόρους Chia

Οι σπόροι Chia μειώνουν τη χοληστερόλη, έχουν καλή πηγή Ωμέγα 3 και Ωμέγα 6 λιπαρών οξέων. Χρησιμοποιούνται επίσης για προβλήματα υψηλής πίεσης, σε καρδιακές ασθένειες, στον σακχαρώδη διαβήτη, την οστεοπόρωση και την κυτταρική αναγέννηση κατά τη διάρκεια της κύησης.

Γκὀτζι μπέρι

Μια μεγάλη συγκέντρωση βήτα καροτίνη από τα καρότα και περισσότερο σίδηρο από το κρέας, μας κάνουν να μιλάμε για ένα από τα πιο θρεπτικά φρούτα πάνω στη γη, απαραίτητα σε κάθε οργσανισμό.
Με 10 φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα κόκκινα σταφύλια και 10 έως 30 φορές περισσότερες ανθοκυανίνες από το κόκκινο κρασί καταπολεμούν την προώρη γήρανση, την κόπωση του οργανισμού και τονώνουν εξαιρετικά το ανοσοποιητικό σύστημα.
Επίσης, βοηθούν στην πρόληψη καρδιοπαθειών, προστατεύουν το δέρμα από την ηλιακή ακτινοβολία και τις ελεύθερες ρίζες, παρεμποδίζουν βλάβες του συκωτιού, υποστηρίζουν τη λειτουργία των νεφρών, καίνε το λίπος και βοηθούν την πέψη, βελτιώνουν τη σεξουαλική λειτουργία και τη γονιμότητα, την εμφάνιση διαβήτη και μειώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης.
Επίσης, προστατεύουν αποτελεσματικά το ανοσοποιητικό σύστημα, χτίζοντας έναν γερό οργανισμό που αντιστέκεται αποτελεσματικά σε
ασθένειες και παθήσεις.

Οι πηγές μου: ( Εμ, δεν είμαι και διατροφολόγος να τα ξέρω ολα αυτά εγώ! Να τα λέμε και αυτά)

www.medinova.gr
http://www.bachari.gr
http://www.avramoglou.gr

Comments

comments